משרד החינוך: כלל הילדים יחזרו ללימודים ללא תלות בביצוע בדיקות

צבי טסלר No Comments on משרד החינוך: כלל הילדים יחזרו ללימודים ללא תלות בביצוע בדיקות

על רקע הדיווחים כי מנהלי בתי ספר ידרשו ביצוע בדיקות קורונה מילדים שאינם מחוסנים או מחלימים כתנאי לכניסה לבתי ספר, במשרד החינוך מבהירים כי הדבר נוגד את החוק ולכן אין למנוע מאף ילד כניסה לבית הספר

בית ספר. אילוסטרציה צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

על רקע הדיווחים כי מנהלי בתי ספר לא יכניסו לשטח בית הספר ילדים לא מחוסנים או מחלימים שלא יעשו בדיקות קורונה לוודא שאינם מאומתים, במשרד החינוך מבהירים הערב (רביעי) כי כניסת התלמידים לבתי הספר ולגני הילדים ביום רביעי הבא, בתאריך ה- 1.9, תתבצע בהתאם לחוק לימוד חובה, אשר מחייב את כניסת התלמידים למסגרות החינוך.

במשרד החינוך מחדדים ומבהירים כי נושא זה אינו מצוי בסמכות מנהלי מוסדות החינוך או משרד החינוך זה מעוגן בחקיקה. זאת ועוד, הקבינט לא שינה זאת.

במשרד מוסיפים, כי ההורים הם שותפים משמעותיים במאמץ הלאומי להחזרת תלמידי ישראל לבתי הספר ולגנים, ולכן אנו שבים וקוראים להם לשתף פעולה בביצוע כל הצעדים הנדרשים לחזרה ללימודים, ובהם הבדיקות המהירות במהלך הימים שני ושלישי בשבוע הבא (30.8-31.8).

צעדים אלה נועדו בראש ובראשונה לשמור על בריאות הילדים, בריאות אנשי החינוך, בריאות ההורים והבריאות של כלל הציבור. כמו כן, הם יאפשרו למערכת החינוך לשמור על רציפות תפקודית, לייצר יציבות וודאות, ולהבטיח שגרת לימודים רציפה וסדירה לתלמידים, שצברו פערים בתחום הרגשי החברתי והלימודי.



0 תגובות